A Helia-D termékcsaládjai

A Helia-D egy méltán népszerű és nagy múltú kozmetikai márka Magyarországon. Közel négy évtizede kínálja kiváló termékeit, és segít abban, hogy a hölgyek arcának bőre a lehető legszebb és legsimább legyen.

 

 

 

A mára már ikonikussá vált, 1984-ben nívódíjjal is jutalmazott kis fekete tégely sokak számára ismerős lehet a nagymamánál töltött nyarakról vagy éppen a drogériákból, hiszen még mind a mai napig is megtalálhatóak azok polcain.

Rövid márkatörténet

A márka különleges eredettörténete Nedeczky Jenőné Margit néni nevéhez fűződik, aki felfedezte a napraforgószár természetes kivonatának varázserejű, hidratáló hatását. 1987-re már egy egész termékcsaláddal rendelkezett a márka, amelyhez tizennyolc termék tartozott. Az 1990-es évekre ez a szám egészen 160-ra nőtt.

A cég reneszánsza 2004-re datálható, mégpedig annak köszönhetően, hogy megvásárolta azt egy magyar befektetői csoport. Egy évvel később pedig el is indult a termékfejlesztés első hulláma.

A legendás Helia-D egy olyan egyedülálló brand, amely az évtizedes hagyományai mellett még számos innovációval is büszkélkedhet.

 

Termékcsaládok

A folyamatos kutatások és termékfejlesztések révén nem csak új receptúrák, de újabb termékcsaládok is születtek.

A legelső termékcsalád a Helia-D Classic, amelynek története a már fentebb említett napraforgószárral kezdődött. Az évek folyamán a hagyományos összetevők új hatóanyagokkal egészültek ki, amelyek között kiemelendő a Q10 koenzim és a hyaluronsav.

A Helia-D-nél elérhető Herba termékcsalád készítményei gyógynövénytartalmukról ismertek. Kiválóan alkalmazhatóak a megfáradt testrészek kényeztetésére, zúzódások kezelésére, sebgyógyításra vagy éppen a foltos bőr ápolására.

A Regenero termékcsalád tagjai a hajhullás elleni küzdelemben nyújtanak hatékony és gyors segítséget. A készítmények alapja a Regenero komplex, ami 26 olyan gyógynövény kivonatát tartalmazza, amelyek csak fokozzák egymás hatását.

A Botanic Concept termékcsalád a hidratálásban és ránctalanításban jeleskedik, termékeinek hatékonyságát a Vin-upLift bőrfeszesítő koncentrátum és a Tokaji aszú biztosítja.

De nem maradhat ki a felsorolásból a vízhiányos bőrűek számára kifejlesztett Aquaboom és a ránctalanító, bőrfiatalító és sejtmegújító készítményeket tartalmazó Age Control termékcsalád sem.

A Helia-D márka egyik újdonsága pedig a Cell Concept ránctalanító, növényi őssejt kivonatokat tartalmazó termékcsalád, amelyet három korosztály (35+, 45+ és 55+) arcápolási igényeire fejlesztett ki a vállalat.

Szintén újdonság a Helia-D SPA termékcsalád, amely hidegen sajtolt növényi olajokat tartalmazó, vegan minősítésű tusfürdőket és masszázsolajakat kínál.

A márka hitvallása, hogy a szépség könnyedén megőrizhető, de sajnos nem megy magától, tenni kell érte. Ehhez nyújtanak remek, gyors és hatékony segítséget a különféle termékcsaládok kiváló termékei.