Bringa, bakancs, futócipő.... kalandra fel!

Most hogy a hőmérő már plusz fokokat is mutat, a nap előcsalogatja a hóvirágokat, az izmaink is elkezdenek bizseregni. Érzik, hogy jön a tavasz.  Bringa, bakancs, futócipő, kalandra fel! Ha szervezetten nem is, de egyénileg, családdal lehet túrázni, barangolni a természetben.  Egy erőpróba, egy különleges éremért. Bringával 80, gyalogolva 25, futva 21 km-es távot választhatnak a nevezők, melyet február és március hónapban lehet teljesíteni. Részletek a www.zoldkero.hu oldalon.

A múlt év a körülményekhez képest kalandosra sikerült.
Januárban Bélapátfalváról Szilvásváradra, a Szalajka vízesésig sétáltunk. A februárt 11 km-es  gyalogtúrával indítottuk. Miskolcon és Lillafüreden a sziklabércekről megcsodáltuk a kilátást, a  Hámori tavat, a Palota szállót, a vízesést, és még számtalan élmény várt a résztvevőkre.  A telet Sirokon és környékén kóborlással, Demjénben  pedig fürdőzéssel búcsúztattuk.
Nőnapon a Sóstói erdőben köszöntöttük a hölgyeket esti séta keretében.
Legközelebb Szent Iván éjszakáján, júniusban már bringára pattantunk, és több mint 200 fős csapattal Sóstóra gurultunk. Hosszú lámpasor kígyózott az év legrövidebb éjszakáján.
Vidám és emberpróbáló volt a nyári táborunk, amit fogyatékkal élő fiataloknak a Rákócziak birodalmában, Sárospatakon szerveztünk. Vidám csapattal róttuk a kilométereket gyalogosan, vonattal, busszal, kisvasúttal.
Júliusban az I. Bringa Party keretében Tokajba gurultunk, és megmártóztunk a Tiszában.
A nyarat nagykállói kerékpártúrával zártuk, szeptemberben pedig Boldogkő várához gurultunk.
A bringás szezonunkba még egy Szabolcsi földvár és egy Állatpark látogatás fért bele.
Az ősz beköszöntével túrabotra váltottunk, kisgyermekes családokkal, gyerekzsivajjal telt meg az erdő Telkibányán.
Mozgalmas évet zártunk, és újabb kalandokkal készülünk a természet szerelmeseinek.
Most már csak elhatározás kell, és indulhatnak a kalandok!

Kazai Béla
Zöld Kerék Alapítvány
Telefon: 70/2203885
Cím: 4400 Nyíregyháza, Arany János út 7.