marketing

Ötszörös Marketing Gyémánt díjas a Móricz Zsigmond Színház

Örömmel adjuk hírül, hogy a Magyar Marketing Szövetség 2020-es Marketing Diamond Awardsra benyújtott 5 pályázatunk mindegyike marketinggyémánt elismerésben részesült. A gyémántokon kívül a pályamunkák elismeréseként a Móricz Zsigmond Színház a Lounge különdíját is elnyerte.

Nyíregyháza nyerte el a „Marketing Fővárosa 2020” címet

19 városmarketing díjjal és egy fődíjjal tért haza a szeptember 17-én, Budapesten tartott Városmarketing Gyémánt Díj átadóünnepségéről Nyíregyháza. Ezzel az úgynevezett gyémánt ranglistán az előkelő ötödik helyre kerültünk, megelőzve olyan nagyvárosokat, mint például Debrecen, Szeged, vagy Székesfehérvár. S mert Szabolcs-Szatmár-Bereg megye a nyíregyházi 19 és a vásárosnaményi 3 díjjal összesen 22 marketing gyémánt díjat nyert el, ezért a Marketingaktív Megye díj is minket illet.

Hatékony online marketing kampányok a Google Ads és a Facebook hirdetések segítségével

Manapság csak úgy érhetünk el kézzel fogható sikereket az online marketing területén, ha alkalmazunk PPC kampányokat is. Az online marketing és értékesítés alapvető eszköze egy-egy ilyen kampány, így nem árt tisztában lennünk az alkalmazási trükkjeikkel. A következő pár sorban megismerkedhetsz a PPC fogalmával, illetve az alapvető magyar PPC hirdetési felületekkel.

Mik a Google Ads kulcsszavak?

Mik a Google Ads kulcsszavak? A Google Ads kulcsszótervező korábban Adwords névre hallgatott. Ezzel az eszközzel is az a cél, hogy meghatározzátok a vállalkozásotok kulcsszavait, amire építhetitek a vizuális reklámokat. De milyen a jó kulcsszó? Fizetni kell-e érte, vagy van-e más megoldás is?

Feliratkozás RSS - marketing csatornájára