Könnyedén elérheti, hogy ne Ön loholjon az ügyfelek után

Kézfogás Program Hogyan tudja Ön elérni egy "mindenki eladni akar" korszakban, hogy ne idegeskedjen a meglévő és az új vevők miatt, mert azok jönnek maguktól? Ön az online kommunikációs eszközök eredményességére esküszik, vagy a személyes kapcsolatok híve?

A tapasztalat azt mutatja, hogy mindkettő szükséges ahhoz, hogy főként egy kis- és középvállalkozás karácsonykor elmondhassa: ez az évem jobban sikerült, mint gondoltam.

Lássuk tehát, miért is fontos az egyik, illetve a másik!

 

 

Az első sikertényező: az online kommunikáció.
 Különös gondot fordítson az online kommunikációra, hiszen manapság ez a legegyszerűbb, legolcsóbb reklámeszköz, és egyre több vállalkozás informálódik az internetről. Viszont nem mindegy, mindezt hogyan teszi. Nagyon fontos, hogy egy weboldalon ne csupán a tevékenység, a cégtörténet, a referencia legyen felsorolva, hanem egészen konkrétan (szöveggel, fotóval) mutassa be termékeinek előnyeit úgy, hogy az érdeklődő egyértelműen érezze, neki milyen haszna származik belőle, ha megvásárolja, amit Ön kínál. Mindenképpen találjon olyan jellemzőket, amelyek megkülönböztetik Önt a konkurenseitől, és ezeket minél látványosabban jelenítse meg az oldalán. Sokat jelenthet, ha valamilyen ingyenes, vagy kipróbálásra alkalmas lehetőséget is felkínál.
Most már egyszerű videókamerával, házilag is készíthet olyan felvételeket, amelyeket videómegosztó oldalakra és a saját oldalára kirakva, rendkívül pozitív hatással lehet a látogatókra.
A közösségi médiától még nagyon sok vállalkozó tartózkodik. Nem tudják, mire is jó, miért éri meg használni. Gyakran előfordul, hogy ugyanúgy akarják reklámozni magukat a cégek, mint egy újságban. Ez nem fog eredményt hozni. A Facebook, a Twitter kifejezetten arra való, hogy bizalmat építsen a cége iránt.
Minden online eszköznek az a szerepe, hogy elnyerje az érdeklődők bizalmát, és ez a legfontosabb, és érdeklődőket generáljon.
 
A másik lényeges tényező pedig a személyes kapcsolatok ereje.
A kkv vezetők gyakran úgy tekintenek a személyes kapcsolatok gyarapítására és ápolására, mint valami nyűgre, amely csak időt vesz el a fontosabb dolgoktól. Pedig napjainkban a kapcsolati tőkének sokkal nagyobb az értéke, mint az elmúlt két-három évben. A versengés helyett gyakran kifizetődőbbek a stratégiai szövetségek és az együttműködések. Ez is olyan dolog, hogy csak azoknak hoz ténylegesen eredményt, akik tesznek is érte. Először is nézzen szét maga körül, keresse meg azokat a lehetséges partnereket, akikkel például kiegészíthetnék egymás tevékenységét. Számos vállalkozást ismerek, ahol ez kiválóan működik.
Hihetetlen jó kapcsolatépítési, tárgyalási technikák vannak, amelyeket trénekrektől érdemes elsajátítani. A személyes találkozások, tárgyalások sikere azon áll vagy bukik, milyen üzenetet tudok magamról elmondani. Gondoljam át egy tárgyalás előtt, mely termékemre, szolgáltatásomra akarom ráirányítani a figyelmet; melyek az erősségeim, amelyek megkülönböztetnek másoktól; a fő vevőim miért dolgoznak velem szívesen (ha nem tudom, kérdezzem meg tőlük).
 
Rengeteg eredményes és kiváló eszköz létezik, mind az online kommunikáció, mind a személyes kapcsolatok építése terén, amelyeket bűn nem alkalmazni. Éppen ezért hirdette meg a kis- és középvállalkozások számára a Kapcsolatépítő Üzleti Randi Klub (KÜR Klub) a gyakorlatilag ingyenes Kézfogás Programot, hogy ebben a nehéz gazdasági helyzetben konkrét segítséget nyújtson számukra: hogyan építhetnek bizalmat maguk iránt online és személyesen.
 
A Kézfogás Programhoz április 29-ig összesen 1000 kkv csatlakozhat.
A Program részletes tájékoztatóját itt megtalálja: http://kezfogas.uzletirandi.hu
Önnek is segíteni akarunk! Jelentkezzen mielőbb!
 
Vereb István

KÜR Klub