Könnyedén elérheti, hogy ne Ön loholjon az ügyfelek után
Hogyan tudja Ön elérni egy "mindenki eladni akar" korszakban, hogy ne idegeskedjen a meglévő és az új vevők miatt, mert azok jönnek maguktól? Ön az online kommunikációs eszközök eredményességére esküszik, vagy a személyes kapcsolatok híve?
A tapasztalat azt mutatja, hogy mindkettő szükséges ahhoz, hogy főként egy kis- és középvállalkozás karácsonykor elmondhassa: ez az évem jobban sikerült, mint gondoltam.
Lássuk tehát, miért is fontos az egyik, illetve a másik!
Különös gondot fordítson az online kommunikációra, hiszen manapság ez a legegyszerűbb, legolcsóbb reklámeszköz, és egyre több vállalkozás informálódik az internetről. Viszont nem mindegy, mindezt hogyan teszi. Nagyon fontos, hogy egy weboldalon ne csupán a tevékenység, a cégtörténet, a referencia legyen felsorolva, hanem egészen konkrétan (szöveggel, fotóval) mutassa be termékeinek előnyeit úgy, hogy az érdeklődő egyértelműen érezze, neki milyen haszna származik belőle, ha megvásárolja, amit Ön kínál. Mindenképpen találjon olyan jellemzőket, amelyek megkülönböztetik Önt a konkurenseitől, és ezeket minél látványosabban jelenítse meg az oldalán. Sokat jelenthet, ha valamilyen ingyenes, vagy kipróbálásra alkalmas lehetőséget is felkínál.
A kkv vezetők gyakran úgy tekintenek a személyes kapcsolatok gyarapítására és ápolására, mint valami nyűgre, amely csak időt vesz el a fontosabb dolgoktól. Pedig napjainkban a kapcsolati tőkének sokkal nagyobb az értéke, mint az elmúlt két-három évben. A versengés helyett gyakran kifizetődőbbek a stratégiai szövetségek és az együttműködések. Ez is olyan dolog, hogy csak azoknak hoz ténylegesen eredményt, akik tesznek is érte. Először is nézzen szét maga körül, keresse meg azokat a lehetséges partnereket, akikkel például kiegészíthetnék egymás tevékenységét. Számos vállalkozást ismerek, ahol ez kiválóan működik.
KÜR Klub