Kötelező a maszkviselés az ügyfélszolgálaton

Dr. Szemán Sándor címzetes főjegyző, az operatív munkacsoporttal egyetértésben az alábbi tájékoztatást adja:„A Polgármesteri Hivatal 2021. november 15.  napjától személyes ügyfélfogadás során járványügyi védelmi intézkedéseket vezet be. Arra kérjük ügyfeleinket, hogy a romló járványügyi helyzet miatt a telefonos, vagy az elektronikus ügyintézést részesítsék előnyben és csak a legszükségesebb esetben keressék fel az ügyfélszolgálatainkat vagy válasszák a személyes ügyintézést. Lehetőség van előzetes időpontfoglalásra egyes hatósági ügyekben, amely az UrbanIQ mobilappon és a www.nyiregyhaza.hu weboldalon is elérhető.

 

 

 

Ha a személyes jelenlét mégis elengedhetetlen, felhívjuk a Polgármesteri Hivatal ügyfélszolgálataira érkező ügyfelek figyelmét, hogy valamennyi ügyfélszolgálaton kötelező a következők betartása:

- kötelező a maszkviselés, belépéstől az ügyintézés teljes időtartama alatt

- belépéskor testhőmérséklet mérést végeznek, csak láztalan ügyfél léphet be az épületbe, a kéz fertőtlenítését kérjük és biztosítjuk

- ha az ügyfél figyelmeztetés ellenére sem visel maszkot, az ügyintézést nem lehet megkezdeni vagy fel kell függeszteni, az ügyfelet felszólítják az épület elhagyására

- az ügyintézés végett az ügyféltérbe kísérő nélkül érkezzenek, kísérő csak indokolt esetben (pl. fogyatékkal élő nagykorú személy kísérése) érkezhet az ügyféllel

- kérjük, hogy az ügyintézéshez kísérőként lehetőleg ne hozzanak magukkal kiskorú gyermekeket, egészségük fokozott védelme érdekében.

 

Kérjük a Polgármesteri Hivatal ügyfélszolgálataira érkező ügyfeleink megértését, türelmét, a koronavírus járvány miatt hozott óvintézkedések betartását, a saját, és a mások egészsége védelmében. Az ügyfélszolgálatok látogatása során bevezetett szabályok betartásában köszönjük az együttműködésüket.”