Szabolcsi középiskolákba települt ki a NAV

A Nemzeti Adó- és Vámhivatalnak évek óta küldetése, hogy a digitalizáció irányába, a korszerűbb, modern megoldások felé terelje az adózókat, melynek első lépése az elektronikus kapcsolattartás biztosítása. Az ügyfélkapu a NAV számos elektronizált ügyintézési lehetőségét teszi elérhetővé a digitalizáció térhódításával, melyre leginkább a középiskolás generáció nyitott.

 

 

Ez indikálta a NAV Szabolcs-Szatmár-Bereg Vármegyei Adó- és Vámigazgatósága kezdeményezését, amikor a vármegye legnagyobb létszámú középiskoláiba kitelepülve, a helyszínen biztosították a diákok ügyfélkapunyitását. Az előzetes megkeresésre jelentkező 16 középiskolában több, mint 1600 ügyfélkaput nyitottak a NAV munkatársai. A 11.-es 12.-es tanulók nagy örömmel fogadták a kezdeményezést, mivel a végzős diákok felsőoktatásba történő jelentkezésének is feltétele az ügyfélkapu.

A diákok lelkes fogadtatása révén több résztvevő iskola már a helyszínen jelezte, hogy a következő tanévben is igényt tartanak a kitelepülő ügyfélkapunyitási lehetőségre.

 

Forrás: NAV